Waterscan - De Watergroep

De Watergroep
Laatste herziening fiche: 2018-04-03

Algemene informatie

Bij een waterscan komt een medewerker van de maatschappij langs bij u of uw onderneming, met als doel om te helpen duurzaam om te gaan met water.

Let op: Enkel gratis voor beschermde klanten.
Doel Benchmark: Waar sta ik?
Vorm Externe audit
Toepassingsgebied Procesfase
Gratis/betalend Afhankelijk van lidmaatschap
Zelfstandig uit te voeren Nee
Handleiding Nee
Talen Nederlands
Afkomst Belgiƫ

Contactgegevens

Adres De Watergroep
Vooruitgangstraat 189
1030 Brussel
Telefoonnummer Tel. 02 238 96 99
E-mail info@dewatergroep.be

Categorieƫn

Thema's Water
Sectoren Landbouw, Industrie, Transport, Energie, Handel en diensten, gemeenten, particulieren
Aspecten Milieutechnisch

Input

Algemeen Volgende stappen komen aan bod bij de waterscan: bespreking van het watergebruik van de klant, opvolgen van de watermeterstand, een beperkt nazicht van de werking van de watermeter en via rondgang in de woning de besparingsmogelijkheden (toestel en gedrag), lekken en volksgezondheidsaspecten (bv. aanwezigheid van lood) nagaan.
Voorbereiding Kunnen voorleggen van de juiste documenten.
Inspanningen (tijd) Enkele uren voor de rondgang.
Inspanningen (personeel) Iemand die de specialist kan bijstaan tijdens zijn/haar rondgang (documenten voorleggen, de waterstand aanwijzen, ...).

Output

Algemeen De waterscanner geeft op basis van zijn vaststellingen advies, tips en informatiebrochures mee aan de klant.